Storyboardy \ Video

Stworzona przeze mnie reklama gry Blood Wars





Demo Reel 2015


Krzsztof Weiss Demo Reel 2015 from Qristof on Vimeo.



Intro do gry Blood Wars. Film w całości wykonany przeze mnie
(rysunki, animacja, udźwiękowienie, postprodukcja).





Szkic koncepcyjny video do intra gry Blood Wars.



Szkic koncepcyjny video do filmu o tematyce cyberpunk.



Szybki konkurs FX Wars dla strony CG Society. Odpowiadałem za kręcenie filmu, montaż, storyboardy, choreografię, udźwiękowienie, projekt kostiumu.



Storyboardy do animacji. Scena uległa pewnym zmianom, ponieważ regulamin konkursu nakazywał, by główna scena akcji była przedstawiona w jednym ujęciu.



Intro do gry o tematyce science fiction (dostępna tylko niska rozdzielczość). W tej animacji odpowiadałem za zaprojektowanie koncepcyjne statków kosmicznych, rozplanowanie ujęć, rozrysowanie storyboardów, pomoc przy montażu, matte painting, projekt efektów, interface 2D.






Reklamy gry Blood Wars #1, #2 - projekt pilotażowy. Przy tych filmach byłem odpowiedzialny za scenariusz, storyboardy, ujęcia, matte painting, udźwiękowienie, strój oraz pomagałem przy montażu. Wystąpiłem w obu filmach jako postać wampira.
1#
 



2#
\





Trzy filmy promujące sztukę stworzone na konkurs legalnej kultury.
 
Mój udział:

współreżyseria, udźwiękowienie, storyboardy, kamera wspomagająca, rola złodzieja

WIARA



współreżyseria, storyboardy, kamera wspomagająca, rola sprzedawcy.

NADZIEJA



współreżyseria, storyboardy

NADZIEJA